22:45

Mitt internet dog häromdagen, så jag passade på att se de ett par filmer jag hade på datorn.

Började med:



Law Abiding Citizen - En ganska fet film. Med, en favorit, Gerard Butler, och en Jamie Foxx i huvudrollerna.
Filmen började riktigt bra, men blev liite överdriven, men riktigt värd att se. Gerard fuckar systemet lite, alltid bra.
den får 3,5/5


Och fortsatte filmtittandet idag med:



Shawshank Redemption - Riktigt fin film, som är etta på IMBD's topp över filmer all time. Förståligt.
Jag förstår inte hur jag inte kunnat se den tidigare, men nu kan jag kryssa för den. Fin historia.
den får 5/5


Kommentarer
Postat av: Cristina

jag blir glad när du bloggar :) sötnöt

2010-02-17 @ 23:59:43
URL: http://eyucoape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0