17:57

Så, det har varit en väldigt härligt helg. Började med jiffy på lördag, vilket inte alls är särskilt kul. Sen så var det Olofs och en fifa-turnering till en början och avslutning med Sverige - Portugal. Bra match där.

Sen så var det heldag med Cristina på Söndag, började med att bjuda henne på lite mat och på 3D-bio, för att hon fyller ju faktiskt 22år idag. Så, grattis så mycket hjärtat! Sen så var det myspys hemma i sängen som gällde.

Idag så har det varit tråkiga borås. Hade en matte-exemination eller nåt, och den sög balle. Jag kan verkligen inte ha klarat av den, men jag hoppas på att resten av klassen också failade där.
Imorgon är det borås igen, lika tråkigt då får jag tro.

Och nu då, jag ska kolla in robinson reprisen på tv4.se som jag missade sist, sen lägga mig i sängen och döspalla lite, kolla färjan kanske. Håkan är ju ändå rolig.

Whatever. släpper nåt roligare på bloggen snart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0