16:33

Fyfan för tentor! Jag hade min tenta idag, och den gick bättre än vad jag trodde, men sen vet man ju inte alls hur bra det är liksom. Men det känns okej, och det var jävligt skönt att gå ut ur salen när man var klar. Jag gick först i klassen, kanske för att jag är smartast, eller för att resten av klassen är smartare, vilket av dom vet jag inte riktigt än.

Ska dra till sticky ikväll och glömma av allt jag skrev tänkte jag, sen skola imorgon bitti igen, fuckin hell. Sen är det iaf premiär för english imorgon kväll, lite grillning och english låter mer än perfekt.

Catch ya on the flipside guys

Kommentarer
Postat av: Linnéa

skönt att det gick bra! hoppas tentan du fick av mig hjälpte lite också :) och farid.. STICKY? torsdagssticky? vi har ju pratat om det där..

2009-03-26 @ 17:08:20
URL: http://lirkarn.wordpress.com
Postat av: farid

haha ja den var helt sjukt bra, hälften kom på tentan typ.



Sticky håller fortfarande haha, bra priser är det iaf

2009-03-26 @ 17:55:24
URL: http://fackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0