17:50

Midsommar spenderades hemma hos Matte. Började med att se Sverige förlora mot Italien, sen fixade vi lite god mat och drack lite gott och väntade in resten av gänget.  Spelade lite Geni och lite Rock Band, när Gabbe kom med en sladd. Jävligt roligt spel det där, Rock Band. Men sen helt plötsligt så mådde jag piss, överhög feber och allt möjligt. Så jag fick åka hem, Cristina fick ta hand om mig (och gjorde det väldigt bra).

Sen så var vi hemma här på lördag, var inte ute mer än 5min sammanlangt det dygnet typ. Cristina tog hand om mig, och vi hade det görmysigt. Såg på  också, som var jäävligt fet faktiskt, sjukt snyggt gjord film.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kurera mig te och grejer, innan Italien - Brasilien ikväll!




Coraline - Bästa filmen jag och Cristina sett på lääääänge (bästa ever enligt henne)

Kommentarer
Postat av: cristina

aow, bullen bloggar! :* sötaste pojkvännen på lääänge, tihi. starwars nästa då, så det blir upp till bevis <3

2009-06-21 @ 22:07:00
URL: http://eyucoape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0