12:30

Det har varit dåligt med bloggandet här på ett tag, men nu ska jag försöka sätta igång lite bättre!

Det senaste intressanta här är väl att jag och Cristina har bokat vår solresa, som vi snackat så länge om. Lissabon, Portugal - 8e - 15e Juli. Superhotell, och mys med Cristina i denna Europeiska storstad kommer bli det bästa på länge. Vi ska gå på stan och köpa en reseguide idag, och sen ska vi spela Sims3 hela kvällen.

Annars var det Sverige - Danmark i lördags, och den matchen kan la dra åt helvete. Men det var rätt trevligt iaf. Vi satt ett gäng killar hemma hos Matte och såg matchen. Jag och Matte lagade årets käk också, en gryta, hela utan recept, som blev helt perfekt.
Och sen så var det bakis-Entourage tittande på Söndag. Vi har kört igenom s01, och ska försöka köra igenom resten innan Entourage börjar igen.

blabla, nu blev allt lite rörigt här tycker jag. men det får funka för er!


Avslutar med en fin video. Eftersom Joel Alme vägrade sjunga den i Siesta, så låter vi några som kan den bättre sjunga den för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0