13:15

Nadia kommer hem från sitt äventyr i Paris idag, lite härligt. Men sen blir det la lite konstigt också, jag har blivit så van vid tystnad nu när man är ensam hemma på dagarna haha. Men självklart så blir det grymmt kul att hon kommer hem.

Sen så kommer brorsan över ikväll och käkar lite och hälsar henne hem. Kul detta- även om han inte stannar längre än en timma.

-

Jag kollade precis på typ the best show ever, how i met your mother. Bättre sätt att fördriva tiden finns typ inte, om man inte räknar med Cristina då haha.
Funderar på att kolla in JCVD nu, eller sitta och fundera på min matte-uppgift tills på fredag. Men matte skjuter jag gärna på, och jag har redan funderat ut lite halvt hur den ska se ut.

Men först, lite playstation3. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0